muskanislam33 Kinfolk
Dołączył: 17 Gru 2024 Posty: 10
|
Wysłany: Wto Gru 17, 2024 11:26 Temat postu: מדריך & |
|
|
שלושה רבעים מהאמריקאים בני 12 ומעלה מכירים כעת את הפודקאסטים . יותר משליש האזינו לפודקאסט בחודש האחרון, ואחד מכל חמישה עשה זאת בשבוע האחרון. זה אומר פי 4 יותר אמריקאים מצטרפים לפודקאסט מדי שבוע מאשר צפו בבכורת העונה האחרונה של משחקי הכס .
זה הרבה מאזינים קבועים. וזו מידה מדהימה של רשימת מספרי טלפון נייד טווח הגעה לערוץ פרסום שעדיין נמצא בחוסר שימוש נרחב על ידי משווקים - ערוץ פרסום שהוכח כמספק תוצאות מצוינות, כמו הגברת המודעות למותג והנעת מכירות.
לא משוכנע?
לפי מחקר שנערך לאחרונה, יותר ממחצית מהמאזינים לפודקאסטים אומרים שיש להם סיכוי גבוה יותר לקנות מוצר שפורסם בפודקאסט שהם שמעו.
זה מציב בבירור את ליגות הפרסום בפודקאסט לפני צורות מסורתיות יותר של פרסום דיגיטלי. לדוגמה, בכל הענפים, שיעור הקליקים הממוצע למודעה שמיועדת לרשת החיפוש הוא 1.91%, ורק 0.35% עבור מודעת תצוגה (וזכרו, זה רק שיעור ההקלקות - אנחנו לא יודעים כמה מהם 0.05% ממשיכים לקנות).
אז מה קורה? למה פרסום בפודקאסט נראה כל כך אפקטיבי?
מדוע פרסום בפודקאסטים עובד
פרסום בפודקאסט יעיל מכל מספר סיבות, אך ישנם שלושה גורמים מרכזיים הבולטים:
1. אמון
אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שפרסום בפודקאסטים כל כך יעיל היא שמאזינים נוטים להיות נאמנים, וכתוצאה מכך, לסמוך על המארחים ובהמלצות שלהם. למעשה, 58% מכל מעריצי הפודקאסטים מאזינים לשלושה רבעים או יותר ממה שהם מורידים , ו-78.6% מאזינים לפודקאסטים יותר משבע שעות בשבוע . במובנים רבים, פרסום בפודקאסט דומה לשיווק משפיענים - אך לרוב הוא הרבה יותר משתלם. למעשה, מצאתי שזו אחת הדרכים הזולות ביותר לבנות מותג וקהל. זה יכול להסביר במשהו מדוע משווקים צפויים להוציא יותר ממיליארד דולר על פרסום בפודקאסט עד 2021.
זה בעיקר בגלל שפרסום בפודקאסט שונה באופן משמעותי מפורמטים מסורתיים יותר של מודעות, שבהם המודעות מותאמות למדיום שבו הן מופיעות, אבל זה הכל.
אין קשר אישי בין המודעה למותג - המודעה פשוט מופיעה באתר מסוים או במהלך הפסקת טלוויזיה מכיוון שהמותג מתאים לקהל של האתר או התוכנית המדוברת.
כשאתה מפרסם בפודקאסט אתה נהנה מהמלצה אישית מהמארחים, אנשים שהמאזינים סומכים עליהם. יתר על כן, אתה (בדרך כלל) מקבל את כל זה במחיר הרבה יותר סביר מאשר צורות שיווק דומות.
2. מעורבות גבוהה
בניגוד לטלוויזיה, מאזינים נוטים לתת לפודקאסטים את מלוא המיקוד שלהם.
בטח, זה אף פעם לא מובטח - כולנו מוסחים - אבל קל להקדיש חצי מתשומת הלב שלנו לתוכנית טלוויזיה ואת החצי השני לטלפונים הסלולריים שלנו. זה הרבה יותר מסובך לעשות את אותו הדבר עם סוג של מדיה שאנחנו יכולים להאזין לה אבל לא יכולים לראות.
פודקאסטים אינם מושמעים כרעש רקע. הם (בדרך כלל) נצרך לחלוטין באופן דומה לספר.
יתרה מכך, הרבה צרכני פודקאסטים רגילים מכוונים כאשר יהיה קשה לעשות משהו מלבד להקשיב: כאשר הם נוסעים לעבודה, או בזמן הליכה או אימון, למשל.
קרדיט תמונה
70% מהמאזינים אומרים כי - לפחות בהזדמנויות מסוימות - הם לא עושים דבר אחר בזמן האזנה לפודקאסטים. רק 29% מהמאזינים מדווחים על האזנה בזמן העבודה - ככל הנראה משום שהעבודה מקשה לתת לפודקאסט את תשומת הלב שהוא דורש.
אפילו כאשר המאזינים מבצעים בו זמנית משימות אחרות, ראיות מראות שזה עשוי להוביל למעורבות גבוהה יותר. נמצא שבמקום להפחית את השפעת המותג, אנשים שהיו פעילים בזמן האזנה לפודקאסט הראו מעורבות גבוהה יותר ב-18%, עלייה של 22% בזיכרון לטווח ארוך של הפודקאסט ועוצמה רגשית גבוהה ב-40%.
3. ללא חוסמי פרסומות
השימוש בתוכנות לחסימת פרסומות נפוץ ועולה, והוא צפוי לעלות למפרסמים 35 מיליארד דולר עד 2020 .
מקור תמונה
לא ניתן לחסום מודעות בפודקאסטים על ידי חוסמי פרסומות, ולמרות שבתיאוריה ניתן לדלג עליהן, על פי הדיווחים, לעתים רחוקות הן .
די אמרו.
איך עובד פרסום בפודקאסט
אז אתה עדיין איתי - אני מניח שפרסום בפודקאסט מתחיל להישמע מושך? בואו נעבור על איך זה עובד בפועל.
למרות שאין כללים מוגדרים, מודעות פודקאסט מושמעות בדרך כלל בתחילת ההצגה או באמצעה. משבצות זמינות גם בסוף הפודקאסט, אבל מכיוון שסביר להניח שהמאזינים התכוונו לפני ששמעו אותם, אלה הרבה פחות פופולריים בקרב מפרסמים.
אז מה לגבי המשבצות האלה שמפרסמים כן רוצים להופיע בהם? איך הם עובדים?
מודעות המושמעות בתחילת הפודקאסט נקראות "פרי-רול" ונמשכות 15 שניות כסטנדרט.
מודעות שמוצגות בסביבות אמצע הסרט נקראות "אמצע סרטון" והן נוטות להיות ארוכות בהרבה ממודעות לפני סרטון - בסביבות 60 שניות.
המחיר של פרסום בפודקאסט
כפי שניתן לצפות, מודעות באמצע הסרט גובה מחיר גבוה יותר מהמודעות המושמעות בתחילת התוכנית. זה בגלל שהם ארוכים יותר, אבל זה גם בגלל שמאזינים נוטים להיות יותר מעורבים בשלב זה.
כשהתוכנית מתחילה, ייתכן שהם מתמקמים בכל פעילות שהם מתכננים לעשות תוך כדי האזנה לפודקאסט, או שהם עשויים לדלג על הדקות הראשונות כדי להגיע לחומר הליבה.
אז מה אתה צריך לצפות לשלם כדי לקדם את עצמך בפודקאסט?
אמנם כל פודקאסט יהיה שונה, וכמעט תמיד המחירים יהיו ניתנים למשא ומתן, לפי הפודקאסט ג'ון לי דיומא , התמחור הסטנדרטי בתעשייה עבור פרסום בפודקאסט הוא:
18 $ לכל 1,000 עלות לאלף חשיפות (האזנה) למודעה של 15 שניות לפני סרטון.
25 דולר לכל 1,000 עלות לאלף חשיפות (האזנה) למודעה באמצע סרט של 60 שניות.
אז מה זה אומר במונחים של מה שאתה באמת משלם?
פודקאסט עם 10,000 מאזינים יעלה לך:
180 דולר עבור מודעת קדם-רול.
250 דולר למודעה באמצע הסרט.
אולי אתה לא מסכים, אבל לי זה נראה כמו מחיר נמוך בטירוף כשלוקחים בחשבון את איכות הקהל שאליו אתה מגיע. _________________ buy phone number list |
|