muskanislam33 Kinfolk
Dołączył: 17 Gru 2024 Posty: 10
|
Wysłany: Wto Gru 17, 2024 11:21 Temat postu: 11 ʻAʻole hiki iā ʻoe ke |
|
|
Ke ulu mau nei ka honua o ka marketing digital . He mea nui ka mālama ʻana i kou manamana lima ma ka pulse inā makemake ʻoe e hoʻomau i kāu ʻoihana e ulu a noho ma mua o kāna mau mea hoʻokūkū.
'Ōlelo nā stats no lākou iho.
ʻO 22% wale nō o nā hui e ʻoluʻolu papa helu kelepona paani me kā lākou hoʻololi hoʻololi. No laila inā ʻoe he ʻāpana o ka 78% ʻaʻole ʻoluʻolu - a inā makemake ʻoe e hana i kekahi mea e pili ana iā ia - ʻoi aku ka mea nui e hoʻolohe ʻoe i ka 11 digital marketing trends hiki ʻole i ka poʻe ʻoihana ke haʻalele i ka makahiki 2019.
ʻAno #1: ʻOkoʻa Kūʻai
ʻAʻole mea hou ka hoʻomaʻamaʻa ʻana . Ua puni ia no nā makahiki, akā ʻo 27% o nā hui e wehewehe nei iā lākou iho he "hou" i ka ʻenehana, e like me ka Invesp .
ʻO ia ke kumu aʻu e nānā nei i ka makahiki 2019 ʻaʻole ia e hoʻohana wale i ka automation marketing; ke hoʻohana nei ʻo ia iā ia i kona hiki.
E lawe i ka laʻana o nā poloka mea paipai huahana. He ʻano haʻahaʻa haʻahaʻa lākou i ka makahiki 2018, akā i ka 2019, ua lilo lākou i mea nui ma mua o ka wā. I ka pōkole, ʻo nā poloka huahana nā poloka o nā mea kūʻai aku code hiki ke hoʻokomo i loko o kā lākou leka uila e hiki ai iā lākou ke ʻōlelo ikaika i nā huahana i kā lākou mea kūʻai aku.
ʻO ka maʻamau, hoʻopaʻa ʻia nā poloka huahana i kahi kahua ecommerce a me kahi ʻenehana automation leka uila , e hāʻawi ana i nā mea kūʻai aku i ke komo ʻana i ke kūʻai ʻana i ke ʻano a me ka ʻikepili hana pūnaewele i hiki ke ʻōlelo ʻia nā huahana e hiki ke kūʻai aku nā mea kūʻai aku (e noʻonoʻo iā lākou e like me Amazon's "Customers who purchased. Ua kūʻai pū ʻia kēia mea …” hiʻohiʻona).
ʻOiai ʻaʻole kūpono nā poloka huahana no kāu ʻoihana, aia kekahi hiʻohiʻona ʻoihana kūʻai aku ʻaʻole ʻoe e hoʻohana pono e like me ka post-click automation no ka laʻana. Hana ʻo 2019 i ka makahiki e loaʻa ai iā ʻoe ka hapa nui o ka automation marketing a me ka hāmeʻa automation media social .
Kau #2: Nā CDP a me ka Māhele
ʻElua huaʻōlelo: ʻike akamai.
I ka makahiki 2019, ua hoʻokani ʻo AI i kahi hana koʻikoʻi i ka māhele leka uila ma mua o ka wā ma mua. ʻO ka mea maʻamau, ua hoʻokaʻawale nā mea kūʻai aku i kā lākou leka uila e pili ana i ka demographics, e like me ke kāne, ka makahiki a me ka wahi.
ʻAe, ʻoi aku ka maikaʻi o ka hoʻohana ʻana i ka ʻikepili demographic e hoʻokaʻawale i nā mea kūʻai aku ma mua o ka wehe ʻole ʻana i kāu papa inoa leka uila. ʻAʻole naʻe me ka nele o kāna mau pilikia.
No ka laʻana, ʻaʻole ia he mea maʻamau ka loaʻa ʻana o nā mea kūʻai aku i nā moʻolelo demographic like loa (wahi, makahiki, ke kāne, a me nā mea ʻē aʻe), akā ʻokoʻa nā ʻano kūʻai kūʻai.
ʻO kēia kahi e hoʻohana ai iā AI e hoʻokaʻawale i kāu papa inoa i loko ona. Hiki i nā mea kūʻai aku i ka makahiki 2019 ke hoʻohana i nā platform data mea kūʻai aku (CDPs) e hoʻokaʻawale i nā mea kūʻai aku e kā lākou ʻano mea kūʻai aku, e pili ana i ka ʻikepili i hōʻiliʻili ʻia ma nā kahua. A laila hiki iā lākou ke hui pū i nā mea kūʻai aku i like maoli kekahi me kekahi.
No ka laʻana, hiki i ka AI i hoʻohana ʻia e nā CDP ke noʻonoʻo i kekahi o kēia mau mea, a me nā mea ʻē aʻe:
Nā hana kūʻai pūnaewele
Ke nānā nei i ka mōʻaukala
Kāhea i nā kikowaena kelepona
Hoʻoikaika nā CDP i nā mea kūʻai aku e hele ma mua o nā stereotypes o nā mea kūʻai aku a e hoʻokaʻawale i nā mea kūʻai aku e like me ka ʻikepili. Hiki iā lākou ke hoʻouna i nā mea kākau inoa e pili pono ana i kā lākou pono, a laila e hoʻonui i kā lākou huli hoʻololi.
E lawe i ka laʻana o FedEx a me Sprint , ʻelua mau ʻoihana e hoʻohana ana iā AI e kuhikuhi i nā mea kūʻai aku e haʻalele iā lākou no kekahi o kā lākou mea hoʻokūkū. Me kēia ʻike ma ko lākou mau manamana lima, hiki iā lākou ke hana a kau i nā hoʻolaha hoʻopaʻa pilikino - a maikaʻi loa.
Kau #3: ʻOmnichannel Customer Experience
No nā makahiki, ʻo ka ʻoluʻolu o nā mea kūʻai aku ka mea nui o nā ʻano kūʻai kūʻai omnichannel - a ʻaʻole ʻokoʻa ka 2019 me ka ʻike mea kūʻai aku omnichannel .
He mea maʻalahi ka manaʻo: inā ʻoi aku ka maʻalahi o ka mea kūʻai aku e kūʻai aku me ka hoʻohana ʻana i kahi ala kūʻai aku ʻoi aku ma mua o hoʻokahi, e hana lākou pēlā. Kākoʻo ʻia kēia e Google, e ʻōlelo ana ma kahi o 85% o nā mea kūʻai pūnaewele e hoʻomaka i kahi kūʻai me ka hoʻohana ʻana i hoʻokahi mea, akā hoʻopau iā ia ma o kekahi.
Ua hana mua paha ʻoe i kēia i kou ola ponoʻī. Ua hoʻohana paha ʻoe i kāu hana ma ka puka aniani e kūʻai ai ma kāu kelepona, e hoʻopau wale i kāu kūʻai ʻana ma hope aku - ma kahi hale kūʻai brick-a-motar ma ke ala e hoʻi ai a i kāu kamepiula paha mai ka ʻoluʻolu o kou sofa?
He aha ka ʻōlelo a kēlā ʻano iā ʻoe? I ka pōkole, pono ʻoe e hōʻoia i ka hoʻopaʻa ʻia ʻana o kāu mau wahi kūʻai aku e hoʻokipa i nā ʻike kūʻai like ʻole.
ʻOi aku ka nui o nā mea kūʻai kikohoʻe i hoʻololi i kā lākou ʻike mea hoʻohana i hiki ai i kā lākou mau mea kūʻai ke hoʻoili maʻalahi i nā ʻano mea hana a me nā ala kūʻai. _________________ buy phone number list |
|