muskanislam33 Kinfolk
Dołączył: 17 Gru 2024 Posty: 10
|
Wysłany: Wto Gru 17, 2024 11:01 Temat postu: Πώς οι ` |
|
|
Οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ εργάζονται για τον ίδιο στόχο: να εξασφαλίσουν τις επιχειρήσεις και να βοηθήσουν την εταιρεία τους να αναπτυχθεί.
Αλλά το πώς το κάνουν αυτό διαφέρει σημαντικά.
Οι πωλήσεις είναι μια άμεση λίστα αριθμών κινητού τηλεφώνου διαδικασία κατά την οποία ο πωλητής συνομιλεί με τον πελάτη και τον κατευθύνει προς την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Αυτό μπορεί να γίνει αυτοπροσώπως, μέσω τηλεφώνου ή χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό μέσο επικοινωνίας, όπως email ή ακόμα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικασία μπορεί να είναι πολύ μεγάλη, λαμβάνει χώρα σε πολλαπλές συνομιλίες στις οποίες ο πωλητής μαθαίνει για τον πελάτη και τα σημεία πόνου του και τον βοηθά να κατανοήσει πώς το προϊόν που προσφέρεται μπορεί να βοηθήσει στην επίλυσή τους.
Θα μπορούσε επίσης να είναι μια πολύ σύντομη διαδικασία που αποτελείται από μια ενιαία συνομιλία στην οποία ο πωλητής καθορίζει τους όρους της συμφωνίας και επεξεργάζεται την πώληση.
Το παιχνίδι πωλήσεων έχει αλλάξει κάπως τα τελευταία χρόνια, αλλά παραμένει επίσης ουσιαστικά το ίδιο με πολλούς τρόπους:
Οι πωλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο ή επί τόπου εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 54,5% του δυναμικού των πωλήσεων
Σε μεγάλους οργανισμούς, αυτό αυξάνεται στο 71,2%
Πηγή εικόνας
Το τμήμα πώλησης μπορεί να είναι σχετικά αμετάβλητο – αν και έχει αρχίσει να εξελίσσεται – αλλά το αγοραστικό μέρος της εξίσωσης έχει περάσει από έναν μετασχηματισμό την τελευταία δεκαετία περίπου.
Το μάρκετινγκ είναι μια πολύ πιο ολιστική διαδικασία που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα μιας επωνυμίας ή ενός προϊόντος στον καταναλωτή-στόχο στο σύνολό του. Σπάνια ένας έμπορος θα αντιμετωπίσει έναν προς έναν πελάτη.
Οι μέθοδοι, οι τακτικές και τα κανάλια που χρησιμοποιεί το τμήμα μάρκετινγκ μοιάζουν ελάχιστα όπως πριν από 15 χρόνια. Είναι κυρίως ψηφιακό, συμπεριλαμβανομένων (αλλά δεν περιορίζεται σε):
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SMM)
Email marketing
Οργανική επισκεψιμότητα και βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Διαφημίσεις ΔΕΗ
Influencer marketing
Μέχρι το 2023, η δαπάνη για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να ξεπεράσει τα 201 δισεκατομμύρια δολάρια – σχεδόν διπλάσιο από το επίπεδο που καταγράφηκε το 2018.
Πηγή εικόνας
Ανεξάρτητα από το πώς, το μάρκετινγκ συχνά δημιουργεί «δυνητικούς πελάτες» που οι πωλήσεις θα επιδιώξουν και θα προσπαθήσουν να μετατρέψουν. Δυστυχώς, εκεί συχνά τελειώνει η σχέση μεταξύ των δύο τμημάτων, εκτός εάν υπάρχει ένα αξιοπρεπές CRM .
Σκεφτείτε αυτό:
Το 25% των επιχειρήσεων περιγράφει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ είτε ως «κακώς ευθυγραμμισμένες» ή «σπάνια ευθυγραμμισμένες»
Μόλις το 46% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ περιγράφει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ ως «υψηλά ευθυγραμμισμένες» στην εταιρεία τους
Το 55% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ δεν γνωρίζει ποια περιουσιακά στοιχεία είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι συνεργάτες πωλήσεών τους
Τρεις στους πέντε επαγγελματίες του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι κατανοούν τι απαιτούν οι πωλήσεις από αυτούς, αλλά μόνο ένας στους τρεις πωλητές συμφωνεί
Μόνο το 26% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα Hubspot έχει μια επίσημη συμφωνία επιπέδου εξυπηρέτησης (SLA) μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ
Και αυτό είναι μεγάλη ντροπή.
Μια άλλη έρευνα διαπίστωσε ότι τα έξι μεγαλύτερα εμπόδια στην ευθυγράμμιση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ ήταν:
Έλλειψη ακριβών/κοινόχρηστων δεδομένων σχετικά με στοχευμένους λογαριασμούς και προοπτικές (43%)
Επικοινωνία (43%)
Χρήση διαφορετικών μετρήσεων (41%)
Κατεστραμμένες/ελαττωματικές διεργασίες (37%)
Έλλειψη λογοδοσίας και από τις δύο πλευρές (25%)
Αναφορά προκλήσεων (21%)
Διορθώστε τα και ξοδέψατε το μεγαλύτερο μέρος του δολαρίου σας. Η σύγχρονη διοχέτευση πωλήσεων και μάρκετινγκ απαιτεί καλύτερη συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ των δύο.
Πηγή εικόνας
Τι συμβαίνει όταν οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ συνεργάζονται
Το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι και τα δύο πραγματικά σημαντικά από μόνα τους. Κανείς –συμπεριλαμβανομένου εμένα– δεν πρόκειται να διαφωνήσει με αυτό. Τούτου λεχθέντος, είναι πολύ, πολύ πιο ισχυροί όταν είναι ενωμένοι.
« Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι, όταν οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ συνεργάζονται καλά, οι εταιρείες βλέπουν ουσιαστική βελτίωση σε σημαντικές μετρήσεις απόδοσης: οι κύκλοι πωλήσεων είναι μικρότεροι, το κόστος εισόδου στην αγορά μειώνεται και το κόστος των πωλήσεων είναι χαμηλότερο. ” Ιούλιος-Αύγουστος 2006 Επιχειρηματική Επιθεώρηση του Χάρβαρντ
Η σωστή ευθυγράμμιση μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ θα μπορούσε να οδηγήσει σε εκπληκτική άνοδο 208% στα έσοδα μάρκετινγκ, καθώς και 38% υψηλότερα ποσοστά κέρδους και 36% καλύτερη διατήρηση πελατών.
Η φύση των πωλήσεων σημαίνει ότι οι πωλητές είναι σε θέση να αποκτήσουν γνώση από πρώτο χέρι για τους πελάτες και τις αντιρρήσεις τους για τις πωλήσεις – πολλά από τα οποία θα ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να αποκτηθούν με άλλο τρόπο.
Το μάρκετινγκ είναι πιθανό να έχει σκληρά δεδομένα που δείχνουν σε τι είδους πληροφορίες, περιεχόμενο ή γλώσσα ανταποκρίνονται οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες.
Δυστυχώς, πάρα πολλές εταιρείες επιτρέπουν στο Marketing και τις Πωλήσεις να λειτουργούν ως εντελώς ξεχωριστές οντότητες. Αυτή είναι μια τεράστια παράβλεψη και χαμένη ευκαιρία, γιατί μαζί, είναι πολύ περισσότερα από το άθροισμα των μερών τους. Συμπληρώνουν το ένα το άλλο με τρόπο που τίποτα άλλο δεν μπορεί.
" Εταιρείες με δυναμικές, προσαρμόσιμες διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ αναφέρουν ότι κατά μέσο όρο 10% περισσότεροι από τους πωλητές τους πληρούν τις ποσοστώσεις τους σε σύγκριση με άλλες εταιρείες ." – CSO Insights
Τα τρία επίπεδα ευθυγράμμισης πωλήσεων και μάρκετινγκ
Η ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ δεν θα πραγματοποιηθεί μόνο σε μια νύχτα. Υπάρχουν τρία επίπεδα που πρέπει να σπάσετε πρώτα πριν αυτές οι δύο λειτουργίες αρχίσουν να λειτουργούν πραγματικά αποτελεσματικά μαζί:
Το Συναισθηματικό Επίπεδο: Οι ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ πρέπει να είναι σφιχτές και να έχουν η μία την πλάτη της άλλης. Δεν πρέπει να τσακώνονται ή να δείχνουν με το δάχτυλο. Προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια σχέση «καλύτερων φίλων», όχι μια σχέση «αδερφού-αδερφής».
Επίπεδο διαδικασίας: Πρέπει να υπάρχουν σαφείς, επαναλαμβανόμενες διαδικασίες για να διασφαλιστεί ότι όλοι και στις δύο ομάδες κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση και εργάζονται με τον ίδιο τρόπο.
Το επίπεδο βρόχου ανατροφοδότησης: Το μάρκετινγκ δεν παράγει πάντα εξαιρετικούς δυνητικούς πελάτες. μπορεί να μην έχουν πάντα το σημείο ανταλλαγής μηνυμάτων. Είναι μόνο άνθρωποι, μπορούν να μπλέξουν. Το ίδιο και οι πωλήσεις. Επομένως, είναι σημαντικό να υπάρχει ένας βρόχος ανατροφοδότησης μεταξύ των δύο ομάδων. Ίσως ο πωλητής να λέει: «Έχετε πραγματικά φοβερούς πελάτες από εδώ. Πώς παίρνουμε περισσότερα από αυτά;» Ή το αντίστροφο, "Αυτοί οι πελάτες είναι πραγματικά χάλια, μπορείτε σας παρακαλώ να μην φέρετε άλλους από αυτούς;" Και τα δύο είναι πολύ σημαντικά.
Πώς να τους κάνετε να δουλέψουν μαζί
Είναι καλό να αναφέρετε τα οφέλη από τη συνεργασία των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ, αλλά πρέπει επίσης να ξέρετε πώς να τις κάνετε να συνεργαστούν αποτελεσματικά. _________________ buy phone number list |
|